środa, 9 października 2013

[3] Kilka słów o marzeniach oraz dążeniu do nich.

Kto zabroni ci marzyć? Nikt!

Dąż do spełnienia swoich marzeń! Na pewno ci się uda!
Wierzę w Ciebie!

Dlaczego mówisz, że marzenia się nie spełniają? 
Jeżeli robisz wszystko aby Twoje sny się spełniły....spełnią się!


---------
Napisałam kilka słów o marzeniach - to wszystko co mogę o nich powiedzieć. Nie wiem co mnie natchnęło do napisania tego, bo wierszem nie można tego nazwać - przynajmniej tak sądzę.


Do zobaczenia.
Polish Glambert

2 komentarze:

  1. Oczywiście, że nikt nie ma takiego prawa ani "siły", aby nam czegoś zabronić. Ja zaczęłam wierzyć, że marzenia się spełniają, kiedy spełniło się jedno z moich. Życzę Tobie, aby się Twoje spełniły.
    PS kiedyś byłam fanką serialu pt. 'Magda M.' - uwielbiałam go, a najbardziej Pawła Małaszyńskiego, byłam zakochana w Nim po uszy, chciałam Go spotkać, porozmawiać, ale wydawało mi się to tak nierealne.. Mieszka w Warszawie, a mnie wydawało się jakby mieszkał w LA. W końcu udało mi się Go spotkać i dostałam autograf ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. ;33 Trzeba wierzyć i chcieć, że spotkamy naszego idola. :) Ja zawsze chciałam jechać za granicę na wkacje, bo normalnie spędzałam je nad polskim morzem co stawało się nudne. W zeszył roku wyjechałam pierwszy raz na wakacje za granicę do Grecji.

      Usuń

Obserwatorzy

Follow Me On:

Instagram