środa, 9 października 2013

[2] Anonimowi użytkownicy - Ask.fm.

Chciałam poruszyć tą kwestię ponieważ dużo ludzi bardzo wykorzystuje to, że mogą być anonimowi. Mam konto na ask.fm i udostępniłam na facebooku, no i zaraz zaczęły się sypać anonimowe pytania "Kto mi się podoba z klasy?" czy "Kogo najbardziej lubię z klasy?". Na to drugie pytanie łatwiej było mi odpowiedzieć tym bardziej, że lubię wszystkich w mojej klasie. Pierwsze pytanie natomiast jest bardzo wścibskie i uważam, że to moja sprawa kto mi się podoba. Napisałam tej osobie, że to moja sprawa i nie będę tego mówić na asku - publicznie, jednakże ta osoba bardzo się upierała. Oczywiście nie odpowiedziałam kto mi się podoba, a na takie pytania przestałam reagować i od razu je usuwam.

Drugi przypadek miałam taki, że ktoś zaczął mi wmawiać, że zakochałam się w chłopaku w klasie, bo się na niego patrzę. Zaczęło się od pytania "Czy podoba cię [imię chłopaka]?", a potem zaczęło się wmawianie mi, że go kocham. Czy ludzie na tym świecie są naprawdę tacy tępi? Przyznam, że patrzyłam się na tego chłopaka, ale to nie znaczy, że go kocham. Najwidoczniej w XXI wieku patrzenie na drugą osobę oznacza miłość.

Anonimowe osoby bardzo wstydzą się ujawnić, a ja tam wolę, żeby mi ktoś powiedział na żywo, że mam krzywy ryj niż powiedział mi to na asku anonimowo.

Do zobaczenia.
Polish Glambert

3 komentarze:

  1. Ja miałam z askiem gorszy przypadek, bo miałam mnóstwo hejtów typu: "szmata, dziwka, kujonica". A nawet ktoś podszył się pod mojego kolegę i mi nawypisywał, że daję dupy...
    A ja nie uchodzę w szkole za taką. Raczej za nieśmiałka. Więc...
    Ask jest do bani :P

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie usunęłam swojego prywatnego aska, bo stwierdziłam, że i tak nie zadają tam pytań tylko potrafią wypisywać głupoty. A najgorsze jest to, że dla co niektórych ważne są tylko like i pytania. ;/

      Usuń
  2. Tak się wydaje, że każdy może być anonimowy, ale to nie prawda. Łatwo namierzyć czyjeś IP, jeśli ktoś się zna na tym. Te portale "ask" itd., nie przepadam szczerze mówiąc za tym, bo ludzie zadają tam wścibskie pytania, albo obrażają albo "rozmowa" jest o jakiś pierdołach.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Follow Me On:

Instagram