środa, 9 października 2013

[1] Usunięcie Wszystkich Postów.

Usunęłam wszystkie notki ponieważ stwierdziłam, że tematyka bloga będzie nieco inna. Będzie to bardziej pamiętnik gdzie chce bardziej opisywać swoje uczucia, co się u mnie dzieje itp.

Jak widać zmieniłam szablon bloga. Myślę, że pasuje do pamiętnika.
Zrobiłam również porządek w zakładkach, niektóre usunęłam, dodałam i zmieniłam nazwę.
Na bloga powrócił gadżet "Aktualności", którego wcześniej nie mogłam zapisać, nie wiem z jakiego powodu, ale całe szczęście, że już mogę i jest. Napisałam w nim jak wygląda sprawa komentarzy(moderowanie, kto może komentować, weryfikacja obrazkowa), ponieważ uważam, że również tutaj może się coś zmienić i chce abyście o tym wiedzieli(np. czy jest weryfikacja obrazkowa czy też nie).

Mam nadzieję, że te zmiany wyjdą na dobre oraz, że podobają Wam się.


PS. Gadżet obserwatorzy jest na samym dole. :)

Do zobaczenia.
Polish Glambert

1 komentarz:

  1. Oj trochę mnie nie było tutaj i takie zmieniany? Cóż, cieszę się, że postanowiłaś pisać pamiętnik. Dzięki temu dowiem się o Tobie więcej.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Follow Me On:

Instagram