czwartek, 10 października 2013

[4] Co dzisiaj?

Dzisiaj dostałam kartkówkę z angielskiego z której dostałam 4-. Uwierzcie mi bardzo się cieszę z tej oceny. Dzisiaj była również kartkówka z informatyki z której dostałam 4 ponieważ zrobiłam dwa błędy. Dzisiaj na wychowawczej pan profesor mówił o kursie do testu FCE i prawdopodobnie zgłoszę się.
Dzisiaj miałam  tylko 6 lekcji więc kończyłam o 13.15, a o 13.34 miałam autobus do domu, więc nie musiałam długo czekać.

Wczoraj pan dał nam taki wycisk na w-f'ie, że dzisiaj mam silne zakwasy na udach i czterech literach z tyłu, ale dałam radę na dzisiejszym w-f'ie(Graliśmy dzisiaj w siatkę, ale chodzi mi o rozgrzewkę).

Jutro nie ma niemieckiego oraz jest akademia z okazji Międzynarodowego Dnia Edukacji Narodowej(Dzień Nauczyciela) na 3 godzinie lekcyjne czyli na WOS'ie. Mogliby zrobić na Fizyce ponieważ profesor który uczy tego przedmiotu z lekka mnie denerwuje. Ostatnio śmiał się z chłopaka który ma wadę wymowy("Czy on zawsze tak gada?") co według mnie było bardzo niemiłe z jego strony.

Jeszcze jutro muszę iść do Plusa zablokowali mi konto, doładowałam i nie odblokowali mi tego konta, dalej mi pisze, że do 3 października choć doładowywałam po 3 października.


Już kończę opisywać co dzisiaj, wczoraj i jutro. Do zobaczenia jutro.
Polish Glambert

4 komentarze:

  1. Gratuluję ocen. ;) Eh, przyznam szczerze, że lekką przesadą jest dla mnie zwracanie się do nauczycieli per 'pani/e profesor/rze'. Dlaczego? Ponieważ większość z nich posiada tytuł 'magister', więc zwracałabym się do nich właśnie tak. Na początku w mojej szkole wymagali tego, a teraz...zniknęło to tak szybko jak się pojawiło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wychowawca nam powiedział, że to jest zwyczaj, więc mamy się tak zwracać, ale żaden nauczyciel nie obrazi się za "proszę pani"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, rozumiem. Ładny szablon, podoba mi się.
      PS dostałaś e-mail?

      Usuń
    2. Dziękuję.
      Dostałam e-mail. Jak mi napisałaś to weszłam, bo dotąd nie wchodziłam na skrzynkę pocztową.

      Usuń

Obserwatorzy

Follow Me On:

Instagram