środa, 30 października 2013

[24] Środa

Jak obiecałam tak dodaję notkę. ;)

Dzisiaj miałam mało lekcji(jak co środę). Otóż zaczęłam się bawić aparatem i moja jedna karta pamięci została uszkodzona, ale wzięłam kartę SD z telefonu i z pomocą adapteru włożyłam do lustrzanki. Całkiem ładne te zdjęcia wychodzą, ale na laptopie nie wyglądają już tak ładnie jak w aparacie, a niektóre są PA-SKU-DNE.

Dzisiaj była u mnie koleżanka i porozmawiałyśmy trochę. No wiecie ploteczki i te sprawy. XD

Niedawno wróciłam ze stajni. Nic nie zrobiłam, ale z mamą pojechałam.

Zauważyłam jeszcze, że bardzo długo już prowadzę tego bloga. Został on założony bodajże w wakacje, ale nie pamiętam konkretnej daty(nigdzie sobie nie zapisałam). Wcześniej na blogu publikowałam moje zdanie na dany temat czyli notki tematyczne, ale kończyły mi się tematy i zmieniłam bloga na pamiętnik. Blog ma około 2/3 miesięcy, bo zakładałam go jakoś w sierpniu. Przyjmijmy datę założenia bloga 20 sierpień 2013 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Follow Me On:

Instagram