środa, 23 października 2013

[18] Środa

Dzisiaj miałam mało lekcji, bo aż 3 ale kończyłam po 4 i miałam na drugą godzinę lekcyjną. Bardzo mi się dzisiaj nie chciało wstać, z chęcią poleżałabym dłużej w łóżeczku. Na szczęście szybko skończyłam i mogę cieszyć się tym, że w końcu jestem w domciu.
Jutro jest wycieczka do Katowic. Jedziemy do kina, do Silesi na "Wałęsa - Człowiek Nadziei". Mamy dużo czasu wolnego, bo przed rozpoczęciem filmu około godziny oraz po zakończeniu filmu około godziny więc jest dobrze.

Zastanawiam się co z ankietą związaną z notkami tematycznymi. Zagłosowały 2 osoby, a na dodatek zaznaczyły dwie, różne odpowiedzi. Proszę głosujcie w tej ankiecie.

4 komentarze:

  1. W takim razie sama zdecyduj, jeśli chodzi o notki tematyczne. Albo pisz wtedy, kiedy będziesz miała na to ochotę. Faktycznie mało lekcji miałaś. Pocieszę Cię, że mnie osobiście także nie chciało się wstać z łóżka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla tylko trzech lekcji, byłabym w stanie wstać nawet o szóstej, byleby mieć wolne popołudnie.
    No proszę, jutro przyjeżdżasz do mojego miasta ;)

    idontknowanddonotwantto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Follow Me On:

Instagram